We behoren allemaal tot dezelfde stam van voorouders, die vele kleuren en rassen kent. Ieder mens op aarde heeft dezelfde moeder: Moeder Aarde. We zijn allemaal broers en zussen, een grote familie. We hebben er zelf voor gekozen om nu Hier op Aarde te zijn om deze wereld mee te veranderen of niets te doen. De keuze is aan ons maar de keuze van Moeder Aarde is duidelijk.

Heel vaak stel ik mezelf de vraag waarom ben ik in deze tijd geboren, ik hoor hier niet thuis. Zelf heb ik weinig met de computer generatie en zou graag willen dat “onze” mensen vaker terug gaan naar de basis. Alles komt uit de natuur, maar nee. De wereld is aan het veranderen en ik wil niet mee veranderen. Dit brengt dus telkens vaker het idee bij mij naar boven was ik maar in een andere tijd geboren.

Wijzelf zijn de verlossers op wie we gewacht hebben, wij individuen moeten onszelf redden, wij zijn zelf de verandering.

Ik geloof in een hogere macht, welke dit dan moet zijn ik heb werkelijk geen idee. Om mezelf daar druk om te gaan maken vind ik ook wat overdreven, mijn leven. Ik vergeet wel eens dat ik deze keuzes ook mag maken. Ik denk ook dat deze keuze voor je eigenleven is gekozen voor dat je geboren wordt. Met andere woorden ik heb gekozen om hier op aarde te willen zijn. De vraag die ik mij zelf dan stel “waarom dit leven” niet dat het geen mooi leven is, maar wat kan ik nu meer voor de wereld betekenen dan wat ik zou willen.

Waar je je gedachten en emoties aan geeft, dat wordt jouw wereld.

De wereld is te groot om je er echt in te gaan verdiepen maar de vraag blijft hangen, waarom dan nu, wat kan ik dan voor deze aarde betekenen. Ik heb eerlijk gezegd nu nog geen idee, maar die zullen vast en zeker ook wel komen.

