Ik kietel je. Blijkbaar mocht dat niet. Je pakt me stevig vast. Ik kan geen kant meer op maar weet ook niet of ik dat wel wil. Terug Ik wil niet te dicht bij je in de buurt komen. Ik wil dat je me los laat en schuif naar achteren. Je pakt me nog beter vast en legt me lief maar met stevige hand weer terug. Heb moeite met ademhalen. Je beweegt naar me toe en kust me zacht en lief. Ik durf je niet aan te kijken. Wat als…

Maar ik werd veel te snel open tegen je. Maar binnenlaten kon ik niet. Ik ben bang wat je ziet. Kan ik je alle kanten laten zien die ik ken. Van wie ik ben. Genietend van je aanraking, maar het maakt me bang. Ik geef je alles wat ik heb maar ik wil afstand blijven bewaren. Ik ben al snel bang dat ik je kwijt raak. Tot dat ik weet dat je alles begrijpt. En ik je binnen kan laten. Noem het alles behalve liefde. Ik wist het wel wat ik voelde, ik durfde me er alleen niet aan over te geven.

Zeg ik dat ik zo veel om je geef, alleen wanneer jij het niet kan horen.

