En dan kom je er dus achter dat je niet goed genoeg voor hem was.

Elke keer als ik iets zie van hem en zijn nieuwe vlam wordt ik boos, waarom ik niet waarom zei wel. Hoe kan het gebeuren dat ik hem zo gemakkelijk kwijt ben geraakt. En na alle ellende en ja de … (weet ik veel wat het was) was vooral ellende doet het nog zo veel pijn. Het is als mijn hart niet 1x maar 6x is gebroken. Ik probeer uitwegen te zoeken die er gewoon weg niet meer zijn. Ik ben verplicht om het mezelf te laten voelen. Eigenlijk weet ik helemaal niet hoe ik hier mee om moet gaan. Huilend om jou, jij bent nu gelukkig en hier zit ik.. Alleen

Ik wou sommige dingen anders en dat had je niet voor mij over en wel voor haar, ik was niet goed genoeg ergens twijfel of ik dat ooit wel voor je ben geweest of dat je vooral van mij gebruik hebt gemaakt. Waar ik btw telkens meer van overtuigd ben.

Helemaal ineens kwam dit beeld van ons even terug. De kussen die je me gaf en hoe makkelijk je me elke keer weer te pakken kreeg. Ik kon nooit boos op je blijven. Wat je ook deed je had me zo weer aan het lachen gemaakt. En jezus wat deed dat een pijn, toen je weer weg ging. Elke keer weer. Nooit bleef je een hele nacht.

Je was mijn alles, ik vertrouwde je voor de volle 100% en ik moet eerlijk zeggen met tranen in mijn ogen, dat ik onder de indruk ben van hoe snel je zo iets stuk hebt kunnen maken. Maar het laat wel zien wat ik de idioot ben geweest. Jij had het gewoon slim gespeeld en me bespeeld. Gefeliciteerd ik hoop dat jij erg blij zult zijn , ergens eigenlijk totaal niet. Misschien wil ik wel heel graag dat je heel ver in de …. Weg zakt, maar ik blijf me kut voelen en dat is de enige ongerechtigheid waar ik mee moet leren leven.

Ergens vond ik je de eerste x al leuk toen ik je op het gemeentehuis tegen kwam, ik als onzeker klein meisje, je vond me toen al raar. Ergens ben ik daar nu heel trots op. Jij was op dat punt een held die ik nu niet meer terug vinden kan. Waarschijnlijk veranderd in de grootste nachtmerrie, want bij elkaar passen deden we niet, als ik dan echt eerlijk moet zijn.

Het leven gaat verder, ik zal opnieuw het spel in moeten duiken ook al heb ik daar voorlopig echt geen zin meer in en hou ik de mannen maar weer even op afstand. Eerst zelf weer inzien dat ik ook meer waard ben dan dat ze mij wijs hebben gemaakt. Ooit zal de juiste man voor mij op de stoep staan en dat zal ook de man zijn die mij het vertrouwen terug geeft in “jullie”soort.

Ooit zal hij voor mijn neus staan.. En jij? Ik zal niet eens meer weten wie je bent. Wie was je ook al weer?!

images

